水曜日

Per pujar nota

Hola, tothom que participi afegint comentaris als post pujarà nota.

8 件のコメント:

Danae さんのコメント...

I si t'enllaço, quantes dècimes em dónes?

Unknown さんのコメント...
このコメントは投稿者によって削除されました。
Danae さんのコメント...

Bé, era només una broma, perqué el meu té una altra orientació, però tampoc no crec que teu enllaç "embruti".

Fins divendres.

Danae さんのコメント...

De fet, ni tan sols entenc què vols dir exactament amb aquesta frase...

Unknown さんのコメント...

Doncs vull dir que el teu blog em sembla fantàstic!! Ja em diràs qui ets. Enllacem si vols.

Danae さんのコメント...

Ah, moltes gràcies, de veritat. No sé què passa que mai no em crec els afalacs a la primera.

Unknown さんのコメント...

Doncs ja t'ho pots creure, el teu comentari a Tokio Blues em sembla fantàstic. M'ha fet rellegir el llibre i tot. Si fesis història escrivint així de bé ja ens podríem retirar tots...

Danae さんのコメント...

T'haig d'advertir que a partir de la tercera, passo de la incredulitat a convertir-me en una egòlatra insuportable. Atura't o les conseqüències poden ser terribles. (Moltíssimes gràcies).